Friday, April 30, 2010

Hand sign?

Assalamualaikum,

saya percaya ramai yang tidak tahu "hand sign" apa yang cuba saya sampaikan di sini. Baiklah, biar saya terangkan dari awal.

Tahukah anda tentang gerakan sulit Illuminati? ini merupakan satu gerakan yang tak ramai tahu. Merekalah sebenarnya yang mengawal segala pergerakan kerajaan, media, kesihatan dan sebagainya di dalam dunia ini sekarang. Ramai yang terkeliru bahawa Amerika merupakan Polis dunia, tapi hakikatnya Amerika adalah boneka yang digerakkan pergerakannya oleh gerakan sulit Illuminati ini.

Kebanyakan mereka yang menaungi gerakan ini adalah mereka yang berketurunan yahudi dan ianya boleh dikatakan membawa kepada keseluruhan ahlinya. Mereka menyebah tuhan mereka yang bernama "Lucifer" dan mereka terdiri daripada golongan-golongan elit yahudi yang mengusai sistem kewangan dunia, ketenteraan dan sebagainya.

Mereka menyorok melalui media-media mereka yang melalaikan dan itulah objektif mereka menubuhkan hollywood, Disney dan banyak lagi agar masyarakat dunia tidak mengetahui kewujudannya.


Berbalik kepada tajuk, tahukah anda tentang "Hand sign" bagi pemeluk agama yahudi yang mempercayai Lucifer? Anda hanya akan mengetahuinya dengan melihat kumpulan-kumpulan rock membuat 'Horned Hand' iaitu dua jari telunjuk dan jari manis dinakkan ke atas dan yang lain digenggam.


Inilah Horned Hand yang digunakan bagi memberi tahu bahawa ia sebanarnya menyembah Lucifer. logo ini menyorok melalaui beberapa maksud lain yang lebih difahami oleh masyarakat dunia seperti ianya bermasud rock dan peace. Sebenarnya tidak. Sungguh bijak si yahudi ini.

Sekarang mari kita lihat siapa dikalangan ahli-ahli mereka yang aktif tetapi kita tidak mengetahuinya sebelum ini


Bush


Obama


Sarcozy


Sarah Palin


CEO Mc Donald


sourse : jejakitinggalanrasul.blogspot.com

8 comments:

IzzatulSyahirah said...

ini sangat menyedarkan diri :D

Ateika said...

kannn? byk lg kita tak twu pasal Yahudi laknatullah sebenarnya.

azizan said...

dol.
ak slalu buat.
tp tujuan main2.
boleh tak ?
kau ltak bnde ni mmng nk nyedarkan ak ?
tq ah adik!

Ateika said...

kalau tak twu takpe.
tp lps ni baek jgn.
my pleasure abg ! :)

Alyaa K. said...

:o syaf ad ckp jgak pasal ni.
tp slame ni kte tnjk just main2 jeh. insaf-insaf :)
lepas ni tnjk jari telunjuk shj je lah. takpun penumbuk. HAHA.

Ateika said...

jari telunjuk mcm iwa selalu buat eh?
haha. penumbuk pun best ape. :DD

Anonymous said...

sangat tertutup minda anda. hand sign tu maknanya I LOVE YOU. aku slalu buat =) wakakka

Ateika said...

maaf, minda siapa yg tertutup?
hal ini BERDASARKAN KAJIAN.
bukan kajian saya, tapi kajian ilmuan lain, mungkin anda perlu check balik source yang sy berikan. bukan nak melenting. tapi bahagian "tertutup minda"? baca dulu artikel baru judge orang tertutup minda ke ape? okay? :)