Thursday, December 16, 2010

The almost done

Assalamualaikum,

Hai semua! Sihat tak? Semalam tak update blog, tak twu nak tulis pasal ape. Uhuhuuuu. Jadi hari ni nak update panjang-panjang. Oh, jangan risau. Kalau nak update panjang tu maksudnya banyak gambar ajelah. Macam tak kenal pulak sayee. Pernah pulak taip panjang-panjang tanpa sebab. Folio sekolah pun saya tak taip panjang-panjang sebab copy paste orang. Oh, kantoi =='

Hari ni nak cerita pasal part-time saye tulah. Next week dah takde dah cerita ni, sebab esok last. Mural tu dah nak siap. :D



Ini muralnya. Ehhh? Ini jeh? Kau kecoh 1 dunia? Bhahaha. Tak lah. Kalau setakat ni, aku tutup muka tahan malu lah weh. Ini kerjaa sampingan dalam kerja sampingan lah. :D


Budak ni cakap "Ehek, ni sayew buwat taw"


Budak ni tunjuk huruf B, sebab huruf B paling comot

Dia pun cakap "Kitew tak bewbakat lha awax. Ihikhik" (macam bodho saya tulis macam tu)



Sejujurnya, saya tak suka mural ni, sebab kecik. Saya rela orang bagi mural bosar-bosar daripada dapat mural kecik ni. Sebab mural kecik ni lagi susah. Kena teliti. Dah lah warna semua mantul-mantul. Sakit mata, silauuu =='



Tadaa! Ini mural sebenar. Pokok belakang tu tak siap lagi. Ehehe. Sila cari sesuatu di daun. (smiley wink wink)



Mari kita zoom in sikit. Jumpe tak "sesuatu" kat daun tu? :D Tak kan tak jumpe, buta ka?



Budak gedik comel ni siap dah tunjuk tu, nampak? Aaahaa. Tu Encik Praiseworthy Guardian punya kerja. Saya tak twu pape pasal tu. Masa dia buat daun tu saya sebuk dengan mural lagi satu :D

Lepas saya nampak "sesuatu" tu terus saya cakap - Ape yang anda nak sampaikan dekat budak PRA-SEKOLAH ni? HAHAHAHA.

No comments: