Tuesday, May 31, 2011

I ain't thinking too much

Assalamualaikum,

Hai ini Atieqah baru teringat dia ade blog. Mase sekolah sampai ke petang terhegeh-tegeh nak update blog. Mase exam terhegeh-hegeh nak update blog. Mase camping? Aaa, aku tak ingat blog tu ape. Pastu terus lupa lah kan ade blog sendiri. Ni semue sebok-sebok update blog, aku try lah taip "www.blogger.com" Pastu, terkejut sebab terus dia pegi dashboard aku. Eh, eh, ade blog lah!

Okay, nyampah.

Sebenarnye aku nyampah tgk blog ni. Sebab teringatkan aku kat esei BM aku yg tak sampai takat yg cikgu nak. Pendek semacam aku tengok. So, aku nyampah. Serius. Aku bukan pandai nak huraikan isi. Unsur tokok tambah dan hiperbola jauh sekali. Straight to the point lah. Aku bukan Melayu tulen sangat nak berkias kais. -.-!

Bagi permulaan cuti yang mulia ini :

SATU : Saya nak baekkan luka-luka kat tangan dulu. Nak mandi pun sakit =='

DUA : At least habiskan sebuah novel. Dah lama tak baca novel sekali banyak time cuti. Currently reading The Time Traveler's Wife

TIGA : Saya nak cerahkan muka LAGI sekali utk tahun ni. Ibu saya suke cakap saya berkilat.

EMPAT : Saya cuba tak anak tirikan blog ni. Muehehehe. Nyampah -.-!

LIMA : Buat homework. Okayy, kertas yg cikgu bagi pun saya takthu pegi mane. hehe.

ENAM : Okay. saya berhenti takat sini. Kbai. :D

Sat, sat, sat. Tak habis lagi yeee.

Oi Monyet. Aku rindu kau lah gile. Mesej sekali 20sen. Kalau maxis lagi cekik darah 50sen. Pebende ntah. Pastu aku takthu pesal kau kaye sangat mesej aku. Aku dah tacing-tacing tak dapat balas sbb takde kredit. Mane ade kau call aku depan senior kau time aku camping kan. HAHA! Okay, aku rindu kau gileee.


http://www.damnlol.com/pics/803/1b4c48f5613d86232fbee5ef56be1b66.jpg
Itew suke finger arts awak bg itew >.<

No comments: