Wednesday, March 10, 2010

You Jump, I Clap

Assalamualaikum,



Entry ini ditulis sebab nak bahaskan pepatah yang blogger selalu guna. You follow I follow. First time dengar pepatah ini, aku dah - err, kau fikir Titanic ape? You jump, I jump. I pun da rasa OH MY GOD. sweet lah konon-konon?

aku frankly gila cakap. aku tak kesa follower aku berapa. current follower 57 shje. tak banyak macam blog korang. ratus ratus. bukan tak appreciate followers oke. aku sangat appreciate followers. yang bukan followers tp support pun aku appreciate sangat.

tapi aku nak yg betul-betul follow je. bukan follow sbb harap aku follow balek. atau follow, tp aku tanye pasal blog aku, last year punye entry je dia tau. HAHA. :D


so, back to the topic lah. You follow I follow. korang rasa berguna ke? aku rasa tak. widget follower tu dicipta pun aku tak rasa untuk tujuan tu. aku rasa benda tu dicipta untuk tujuan senangkan blogger baca blog orang laen. bukan bermegah-megah dengan follower yang cecah "k" - kilo.

setuju? ha, jangan condemn aku pasal entry ni. && kalau pasal entry ni rasa nak unfollow, sila. I tak guna You follow I follow. so, I tak kesa hilang traffic. :)

sekian. wassalam

2 comments:

Atifa Nabila said...

saja, setuju last sangat.

Redbloodsnow said...

yeahhh tieka. Kak zie setuju giler. followers tuh dicipta oleh admin blogger utk org len follow blog kita dgn rela hati. bukan dgn keterpaksaan, tol x tieka???

akak pun mcm tieka, akak akan follow certain blog yg akak blog tuh watkan akan enjoy n santai giler nk bace. klau ade blogger yg bg statement "I follow u, u follow i blk ea" dlm hati akak mmg, WTF ko bai!! hahaha. oppss...terkasar suday :P

pape pun, biar follower ckit, asalkan followers kite tuh ikhlas follow. lg pun, bilangan followers bkn satu angka utk di bangga² kan. setujuuuuu sgt akak ngan ko nih dik..hiksss