Sunday, July 18, 2010

Judge not, that you be not judge

Assalamualaikum,

Hari ini aku sedar, dalam masa dua minggu, satu anak tangga lagi yang perlu didaki. Nampak mudah ! Tapi kalau aku tersalah langkah? Atau jatuh tergelincir. I don't have anything else to lose. I don't have anything. Dan aku tak mampu untuk hilang benda yang aku belum pun dapat rasa. Ya Allah, bantu aku.

video

Suara latar : suara arwah ayah. video ni kat telefon ibu. Masa ini konon baru-baru try camera handphone tu, ayah nak ambik gambar, terklik video. Dan lepas video ni diambil, semua ketawa macam apa :D

Dan percayalah, aku kuat. Sebab aku ada diri aku yang sentiasa percaya diri sendiri. AKU KUAT DAN AKU AKAN BERJAYA :)



nota kaki : Sebab ayah selalu cakap, Ieqah anak bertuah. Maaf, saya menangis buat entry ini


update : Zaty, sorry maybe lambat sikit entry tutorial. busy ! busy !

4 comments:

Zaty said...

babe, it's okay. i understand :)

Ateika said...

thankyou :)

Ariff Mazua said...

nice post ever man
lovin it

Ateika said...

haha. thankyou :DD