Tuesday, October 12, 2010

Yea baby, I'm back!

Assalamualaikum,


Dengan ini, saya dengan rasminya mengisytiharkan kepulangan saya setelah beberapa lama mematikan blog ini. Saya juga akan cuba buat beberapa perubahan kepada blog ini. Okaayyy, kaku nak mati aku bahasa aku. Maaf, sepanjang pemergian saya, saya tulis karangan untuk peperiksaan shj. Tak ingat dah macam mana nak blogging dah.

Seperti yg telah saya katakan di atas, dengan azam baru bersemperna kepulangan dan kemerdekaan ini, saya ada beberapa rancangan utk blog ini. Tapi masih dalam rancanganlah, kalau tak jadi jgn marah. Kalau keadaan internet seslow macam masa saya sedang menaip ni, memang takde harapan lahh. Siput khinzir pun laju !

Okay, mana pergi cara menaip aku yg carefree tu? Mood macam skema peperiksaan ni bila nak hilang ni? Mesti terseksa jiwa batin kan korang baca macam nak buat karangan je. Takpelah, lain kali saya menaip, mesti dah hilang :)

Oh ya, sebelum terlupa, utk permulaan baru ni saya dah delete most of the previous post.

Sekian, wassalam.
Ateika.

No comments: