Thursday, November 11, 2010

A smiley that showed a pathetic side of me



Assalamualaikum,

SATU, saya rasa kaki saya yang sakit isnin lepas dah baik. Mana taknye, dah siap tidur dengan ais. Tapi saya terlalu takut utk lari dgn keadaan sekarang. So, tadi netball saya lari dengan sabelah kaki je berfungsi dan itu sangat memenatkan. Setengah game, pengsan. Saya tak tahu saya hidup lagi tak lepas tu(?) Jadi saya main 1 game jeh. HAHAHHA. Maafkan saya semua.

DUA, dah setahun saya main gitar. Saya baru nak belajar tune gitar guna tuner. Saya cool kan? HAHA. Dah sebulan lebih kot saya guna gitar yang gila gila kelakar bunyinya. Sapa suruh Encik tuner sangat mahal kan? Tapi saya rasa saya tak sanggup tunggu tahun kedua untuk tukar string. Sebab bila pegang Monty Farhana, rasa macam nak tukar stringggg ! =='

Sekian,
Ateika

No comments: