Friday, November 19, 2010

Kids and Baby Photo Contest

http://3.bp.blogspot.com/_eEz-2ETze3g/TOZ76UU6xII/AAAAAAAAASg/CYS61dqg35U/s1600/IMG_0006.jpg
Assalamualaikum,

Setelah saya di tag oleh makhluk Teiya ni, terpaksa lah saya join contest yang agak menarik ni. Okay, saya tak faham dengan mood konon-konon terpaksa dan bajet cool ni. hahaha. Jual mahal konon, orang dah tag tu buat ajelah XP

Nak join contest, kena baca terma dan syarat dulu :

1. Menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com. Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru
2. Tag kepada 8 orang maksimum. tidak boleh kurang. dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag
3. Letakkan banner contest di sidebar anda.
4. Mesti sertakan satu gambar. tidak kisah gambar anda zaman baby, zaman anda budak budak, gambar adik anda, gambar anak anda, gambar anak saudara anda
5. Hantar link entry anda di dalam kotak komen entry contest ini.
6. Mesti mulakan title entry dengan nama contest.
7. Wajib diberitahu di dalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.

Hadiah berupa : earring dari lazo diamond jewellery. white gold.

tarikh tutup sehingga 30 november 2010



Gambar budak-budak dalam folder saya sekarang paling menarik cuma gambar adik saya ni. Okay, ini adik kawan saya. Alaaaa, tak nak! Adik saya jugak. HAHA, gedik. Nama beliau Nurul Ain. Okay, ni gambar yg dipertaruhkan :)

8 Manusia hebatt :
Ira Adila
Nur Liyana
Nur Syazwani Hanafi
Siti Nurul Syahirah
Anis Sofea
Nurul Syuhada Sulaiman
Ezzati Syafiqah
Norshafinaz Sani

4 comments:

shafinaz sani said...

Suke tau tag2 kyte. Kyte takde laptop la awk nk wat tag2 tu. Huhu. Knp awk type nama ayah kyte kontot tu je? Kekeke saje je. Akak tak leh wat tag ni. Tag seblom ni akak try buat k :-)

Ateika said...

Nak tag sape lagi. tag awak jelah. ehehe. Oh, takpe. takpe. buat tau XD

Cik Zura :) said...

knp tak letak gmba kau?
hee~
kejap, adik kawan saya?
aaaaaaaa?
bkn adik ipar saya?
:p

Ateika said...

nak scan, scanner rosak lahh.
oh, lebih baek ckp adik tunang saya kan? hahaha