Thursday, November 18, 2010

Dandle damsel dandified cause dandy

maksud : timang/dodoi/dukung gadis suka melaram sebab lelaki yg cerewet tentang kesegakannya ? (mungkin? hentam jeh)

http://2.bp.blogspot.com/_OVCXNAMfkLU/TN6tdetY4zI/AAAAAAAABI4/IUlEYvQJHCw/s1600/Fullscreen+capture+11122010+75516+PM.bmp.jpg

1. itusaye.blogspot.com di mata kalian?
Sebuah blog yang agak emosional. Tapi awal penciptaan blog memang utk diari. dan diari memang utk meluahkan perasaan. Tahniah ! Anda menggunakan blog dengan baik! HAHA XD

2. Nama blog anda dan kenapa letak nama tu.
Plastic Tree. Sebab blog tempat saya bercerita. dan bila saya terbayang orang bercerita saya terbayang orang bercerita bawah pokok, tu sbb Tree. Kalau plastic pulak, sebab dunia sekarang terlalu PLASTIK mungkin?

3. Nama url blog anda dan dari mana datangnya idea tu.
theateikadatieq.blogspot.com Nama saya. Atieqah. Kalau ditulis dalam katakana (tulisan Jepun) jadi Ateika. dan datieq? Oh, itu cerita lama. Biarlah saya jeh twu :)

4. Apakah kaedah dalam penulisan blog anda?
Carefree. Ikut suka hati saya. Macam nak buat esei pun ade jugak kadang-kadang. Ye, saya cool. Tak payah ulang lagi.

5. Apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik & menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang blog sendiri menarik tapi merendahkan diri)
Oh, saya akan suka bukak blog orang tu. Tiap-tiap-tiap-tiap hari. XD

6. Bilakah blog anda diwujudkan?
Blog ni dilahirkan pada Februari 2009. Dah 1tahun 9bulan lebih tau.

7. Siapakah orang pertama yang tahu & menjadi pengikut/sahabat blog anda?
Nur Alyaa Khairudin. Sebab zaman tu blogging tak popular. HAHAHA =='

8. Sila tag 5 nama lain untuk menerima anugerah tersebut & paskan syarat-syarat ini.
Zaty
Kak Finaz
Aiena
Myra
dan sape-sape jelah. =='

1. theateikadatieq.blogspot.com di mata kalian?
2. Nama blog anda & kenapa letak nama tu.
3. Nama url blog anda & dari mana datangnya idea tu.
4. Apakah kaedah dalam penulisan blog anda?
5. Apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik & menarik sedangkan blog anda tidak
6. Bilakah blog anda diwujudkan?
7. Siapakah orang pertama yang tahu & menjadi pengikut/sahabat blog anda?
8. Sila tag 5 nama lain untuk menerima anugerah tersebut & paskan syarat-syarat ini.

No comments: