Wednesday, November 24, 2010

Natural Beauty Contest

Assalamualaikum,

Hah. Ada orang kejam tag saya. Pastu dia kata dia baik hati tag saya. Eeee, konon. Baek sangat lah tu? AHAHA. Jahat tak saya? Takkk, dia lagi jahat. <----- itu gedik. HAHAHA! Okay, terima kasih kepada Haz.. Eh salah Azzura sebab tag saya dalam Natural Beauty Contest. Saya tak pasti mana dia nampak natural beauty dekat saya ni :P

http://2.bp.blogspot.com/_xt7Vt5ZBLgM/TOz18uTmbOI/AAAAAAAAAOA/xzRFUuTU8Is/s1600/natural+beauty+contest.jpg


Syarat-syarat penyertaan :
1. Mesti ada blog, takde blog pergi sign up blogger, NOW!
2. Mesti LIKE fan page Natural Beauty Contest
3. Takyah follow pun takpe, tapi nak follow lantak kau ah kan.
4. Gambar yang disertakan TIDAK DIBENARKAN EDIT menggunakan picnik, photoshop, photoscape dan apa sahaja yang boleh digunakan untuk edit kerana ini contest NATURAL BEAUTY. Make-up tebal juga dilarang keras ye.
5. Gambar boleh bersama dengan Bestfriend anda, Boyfriend anda atau Pet anda. Mesti paling cute dan comel -__- Kalau sorang-sorang pun boleh juga
6. Tag kepada 5 orang terdekat yang awak yakin akan join

TADAAA!
GILA HAPE KAU CAKAP NI NATURAL BEAUTY?

Eheh, suka hati lah kan. nanti like tau kat fan page tu :)

5 manusia yang ada natural beauty :
Aizzahtul Athirah (even azzura dah tag, sbb kau suke letak aku 1st kat setiap tag, aku nak buat jugak)
Liyana
Ira Adila
Faralia
Zaty

SEKIANNN
Ateika

12 comments:

Aizzahtul Athirah said...

gila terkentut-kentut i you tahu?HAHA.
nak dengar?
"pott.pottt.prottttt".
HAHA.

Ateika said...

eeee. jangan ! busuk blog I! ahahhaahha. selekeh kau. XP

Liyana said...

kejam ahh korang nih. award athirah pun aku tak buat lagi nih. ;D

Ateika said...

ahaha. terima kasih puji aku! XP

Redbloodsnow said...

yunk...akak x dpt LIKE ar. coz ur FB appear private loh...heheh :D

Ateika said...

ehh, like dkt page contest ni lah kak :D

IraAdila said...

wei-wei.. lepas dah buat kan, nak inform kat mane?? aku confused ni.

Ateika said...

kt facebook page dia lah.

IraAdila said...

oh.. ok2

Ateika said...

selamat maju jaye XD

Jazlyn Andriana said...

nk join!

Ateika said...

join lahhh!