Wednesday, November 24, 2010

Superstar Blogger

Assalamualaikum!

Ahaha, Cik Aizzahtul Athirah bagi saya award lahh. Ahaha, budak ni memang hobi dia tag saya tau tau. Kalau tak takboleh hidup dengan bahagia agaknye. Ehehhe. Oh, tengok ya alasan dia :


Ahaa, gedik lah tu? XD

Okay, meh tengok award apa yang sayang aku ni bagi. Dan jom tengok jawapan saya, yang agak-agak macam nak jawab periksa ni. Ahahaa. Rindu PMR ape?

http://4.bp.blogspot.com/_4B9sX0pon2g/TOuVv1LXfSI/AAAAAAAABRM/Uf4If-7M8wk/s1600/Superstar%2BBlogger%2BAward.jpg
Saya Superstar, eh??

Sila jelaskan kenapa anda suka berbeloging
Sebab blogging tu hobi saya. Saya jenis manusia yang tak reti cakap. Cakap gagap-gagap. Lagi-lagi bila orang pandang saya, serius nanti saya tak reti habiskan ayat terus. Takpercaya tanya kawan saya. So, sebab tu lah saya lagi suka menulis/menaip :)

Apa motif anda tarik follower? Anda superstar ke?
Bila masa pulak saya tarik diorang? Diorang yang merayu nak datang. Ahahha. Merepek. Takdelah, saya tak kesah diorang nak datang ke tak, saya jemput jeh :)

Cerita sikit perangai anda
Saya boleh terlalu diam dan terlalu bising
Saya suka buat orang rasa annoyed, that's the point.
Saya suka kutuk orang, tapi bila orang lain kutuk orang yg saya kutuk tu, saya back up dia balik.
Saya suka bercakap pasal agama, tapi saya tak alim pun. Ehehe.
Saya seorang yang optimistic, kalau orang cakap saya tak akan boleh, saya cakap, apa salahnya cuba? :)

Pernah terfikir nak masuk magazine aka me-war-war kan belog anda. mengapa?
Tak. Kalau dapat tak salah. Tapi, blog saya tak ada special pun, baik bagi blog lain yang best kan :)

Sila tag blogger laen
M. A. L. A. S. Ehehe.

Dah, siap. Thank youuuuu XD

No comments: