Friday, November 5, 2010

Third November '10

Assalamualaikum !

Wahh, wahh. Lama tak update. Macam pergi jauh jeh? Tak pergi mana pun duduk rumah jeh. HAHA. Lame tak? Sebenarnya evidence untuk update blog ni susah sangat nak diupload. Maklumlah, internet laju gilagilagilagila sampai saya pun naik gilagilagilagila. Okay, berhenti Atieqah. :)

Oh, nak tau tak cerita sedih pasal saya nak upload satu video yg lebih kurang 6 minit setengah SAHAJA? Mula-mula try upload dekat facebook dan blogger. Yang tu memang macam G@3@$g53ghty42 (sebuah perkataan yg dicensored) Sampai pagi Khamis pun macam tu lagi. So, tengah hari tu upload lah diYoutube pulak. Internet pulak mati-mati. Memang j@fhfjr2@!hfgth (sebuah perkataan yg dicensored) gila lah kan? HAHHAHA =3=


Oh ya, hari Rabu tu Farhana dan Izzatul datang. Saya kurang pasti istilah apa yg patut digunakan untuk apa yg kami lakukan petang tu. Buang masa mungkin? Dan video yg saya bebelkan dekat atas ni pasal hari tu lah. Oh, saya tak nak post dekat sini. Tengok page Joe-Marh atau blog Joe-Marh okay? x)

Ja ne !
Ateika

No comments: