Wednesday, November 17, 2010

Ujian Kecenderungan

Assalamualaikum,

Selasa 16 November 2010, ibu balik kerja pegang 1 sampul surat. Okay, tu benda biasa. Sebab anak dara dia yang sorang ni mana pernah rajin nak jenguk peti surat kat bawah tu. HAHA. Tapi surat semalam tu lain daripada yang lain. Kenapa yek?


Pos jelas?


Woot, woot. Nama saya? Ape niii.



Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM lahh. Tanya pelajar-pelajar MRSM diorang cakap susah. Kena study balek lah eh? HAHA. PMR dah lama habis lah. =='

P.S : Ada sape-sape ambik ujian ni kat Muar tak? Tolong lah, saya sorang ni, semua ambik kat BP. kejam ah korang X(


Wassalam,
Ateika

6 comments:

.aizza. said...

weh.good luck ;D

Ateika said...

hoho. thank you !

Eyra said...

sori la ye.. aq pun amek kt bp.. haha. asl ko amek kt muar ? bp kn dkat..

Ateika said...

dekat ruma sedara. mak aku nak dia senangggg. aku pun ikut lah ckp diaaaaa T.T

Eyra said...

eh, eh.. spe lagi yg amek kt bp??

Ateika said...

anis sofea, kot?