Monday, December 13, 2010

Don't step on the flowers

Assalamualakum,

Ehem, nak cerita pasal kerja saya lagi. Teruja lah, ade part time. Korang takde :D Oh, tadi kan tak boleh nak siapkan mural sampai tengah hari sebab hujan. So, berhenti tengah jalan. Oleh sebab kerja di pra-sekolah kan, ade lah budak gedik ni maen maenan budak sekolah. Eh, saye tak gedik so saya tak maen maenan budak pra :P



So, masa budak gedik tu maen maenan tu, saya tengok kertas instruction maenan tu. Oh, nampak bende tu boleh buat bentuk bunga! Saya paksa budak gedik buat bentuk bunga. Jadi lah BUNGA! Saya pun maen-maen dengan bunga tu. Eh, saya tak maen tau. Saya maen-maen jeh. Sebab saya tak gedik. Ekeke. x)



Yang ni takde edit-edit. Muka serabai jeh. Maafkan lah ye, penat bekerja. HAHAHA, cakap mengalahkan buruh kasarr. =='

Sekian, Ateika :D

No comments: