Thursday, December 30, 2010

Harimau Mengaum

Assalamualaikum,

Sebelum masuk cerita, sesi luahkan perasaan dulu. Cis, semua orang dah update pasal ni. Lambat pulak, internet punya pasal lah ni, macam biskut, "sekejap ade, sekajap takde". Bila Unifi nak sampai Kluang ni? Ehehe :P

Oleh sebab update yang lambat 1 hari, Khairul Fahmi dah tak jadi trend dekat Twitter, Congratulation Malaysia juga, Garudafightback juga, Support Timnas juga. :D

Walaupun saya tak lah ngadap sepenuh masa time match, tapi masa Malaysia gol saya tengok ! Cuma gol tu sangat mengejutkan, dan reaksi semua orang bukan lah "gol, gol, gol! gol ! GOL!" tapi lebih kepada, "Eh, gol? GOL!" HAHA, kalau korang tengok, mesti faham :D

Tapi siapa Khairul Fahmi? atau KFCM? Bukan Kentucky Fried Chicken Malaysia duhhh ! Khairul Fahmi Che Mat. Semua cerita pasal dia ! Wahh, sehari terus popular! Fan page dia pun fan naik mendadak. Perempuan semua kalau boleh nak cerita pasal dia. Gila kan?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs047.snc6/167766_177766345577027_144129002274095_479348_2433455_n.jpg

Auww, ni ha Goalkeeper Malaysia yang tangkapan kemas mantap macam ade magnet kat tangan :D Saya suka tengok lelaki yang sedang berpeluh, nampak macho. Tapi kawan saya cakap saya selekeh T.T

Anywayss, jangan risau kawan, dia sudah ada bakal isteri. Muehehe, sumua yang tengok fanpage dia mesti tau kan kan? Perempuan semua mesti sedih kan kan? Muehehhe (gelak kejam ketawekan semua perempuan yang kecoh pasal Fahmi ni ha)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs011.snc6/166144_175347589152236_144129002274095_462752_1681595_n.jpg

Nampak, dia ada bakal isteri dia kat sebelah tu ha. Oh, tak percaya ye? Nampak tak link blog kat gambar tu? Bukak lah blog tu, tu blog si gf Khairul Fahmi ni :D


p.s : Abang saya nama dia Fahmie (okay ejaan taksama), setiap kali Fahmi selamatkan bola, nanti dia bangga, so dia macam perasan yang dia lah yang selamatkan bola tu. Jadi saya pun boleh perasan yang Fahmi (si goalkeeper) ni abang saya jugak lah kan :P

p.s.s : Saya bangga jadi rakyat Malaysia, esok cuti ! :D

No comments: