Wednesday, January 5, 2011

First of all

Assalamualaikum,

First week of school, not feeling well. Caught flu. Headache. Sore eyes. Heartache.

Oh, jangan mengeluh Atieqah. Penyakit tu boleh jadi penghapus dosa. :)

Okay saya dah dapat kelas. Kelas yang ada dinding hadapan ye kawan-kawan. Bukan whiteboard boleh lipat-lipat. HAHAHA. Teruja pulak bila tengok budak lain punya kelas, iyelah whiteboard lipat-lipat. Dan cikgu comel yang merupakan guru kelas saya pun cakap dan tulis "jam dinding" dengan menggunakan slang English sedikit jadi macam jem tinting dah. Wooaaa :O

Saya cuba suka kelas tu,

Saya sedang cuba. Cuba sebaik mungkin. Tapi kalau dapat keluar secepat mungkin lagi bagus =='

Oh, perempuan kelas tu sangat ramai.

Lelaki macam 1/4 daripada pelajar kelas tu, woaaa juga ! :O

Dipenuhi oleh pelajar Chinese lelaki. Oh, ketua tingkatan pun Marcus. Wooaaa lagi ! :O


Serius, makin lama makin takde mood. Dengan penyakit segala penyakit. Dengan kelas yang sangat hebat. Dengan ape lagi? Oh, cikgu Prinsip Akaun. Hebat.

Sangat hebat.

Okay, berhenti mengeluh. Semua akan okay. Semua akan okay lepas ni. Kita doa yang baik okay. Kayy, kaki pulak lenguh. Haih, nak demam ke? Permulaan yang tidak bagus T.T

2 comments:

Eyra said...

hah cikgu prinsip akaun kau, aku tengok dari jauh pun dah rasa hebat. HAHA xD

Ateika said...

@Eyra mmg kannn? semua orang suka diaaa =='