Sunday, January 2, 2011

Is this the way to start it?

Assalamualaikum semua !


okay, nombor 1 pertama tak nampak sangat. Tapi malas nak edit balik

Esok sekolah sudah mula. Okayy, rasa awkward tulis pasal sekolah. Haha, saya rasa blog ni macam sedikit terbengkalai lately. Dengan tak berupdate. Okay, update lah. Tapi update gitu-gitu jeh. Taip sepantas mungkin. Ade salah eja tu maaflah.

Pasal kontest tu? Yang tu, takpe. Saya tak mungkir janji. :)

Tahun ni, saya form 4. Oh, dah form 4 dah? Ramai tanya, nak ambek apa? Sains Tulen lah. Ape lagi kan? Hahaha. Subjek tambahan? Tu fikir esok lusa lah. Ahaha. Kalau ikutkan hati, nak ambek itu, ini. Ish, tamak ! Hahaha. Nanti drop lah. Err, kau fikir sekolah tu kau punya? ==' Kayyy, ibu suruh ambek STA kalau boleh. Kalau boleh, kalau layak, kalau kalau. XP

STA tu ape duhh? Sayew Tayunk Atieqah weh. Takpernah dengar? Mat rempit suka cakap. Okay STA itu = Sains Tulen Akaun. kan kakak kakak abang abang? Abang abang? Euww.

Tahun ni saya tukar deskmate, classmate. Saya akan rindu mereka. Eh, lupa budak 3AT tahun lepas baca blog ini. Ehhh, bahagia tanpa mereka ! Diorang tu volume suara kalau boleh untuk cakap dengan budak kelas sebelah punya sebelah ! Pastu, jadual bertugas kan buat hiasan je duhh. Yang selalu bertugas 3, 4 orang jeh. Saya ada dalam 3, 4 orang tu :)

Ehem. budak 3AT tahun lepas, korang nak masuk kelas ape? Tak nak sekelas keeee? T_____________T

Oh ya, korang korang. Dah beli barang sekolah? Mesti dah kan? Nak tahu? Saya tak beli pape kecuali pakaian sekolah. Sebab, ntah ek. Jimat kot. XD Oh, tapi seluar track pun tak beli lagi. Okay, rasa macam tak paya sekolah pulak tahun ni. Nak buat camne, saya sorang jeh yang bersekolah kat keluarga ni! Eh, tak. Abang sekolah lagi. Sekolah memandu ! :)

Nampak macam desperado ini entry. Mueheheheh.

Saya benci internet saya yang pagi dari pukul 9, atau 10 jeh start gila. Petang atau malam baru okay balek.

Makin desperado. Baiklah, sampai sini aje ! (>.<) V

Oh, tag award tu semua. Saya pening lah nak buat yang mana dulu. Tulah, pandai lagi tangguh-tangguh. Sorry ! T__T

No comments: