Friday, January 21, 2011

If you could see me now

Assalamualaikum,


Tiada motif.

Hai semua. Lama gila tak bercerita kat sini. Sedih pulak tengok blog ni macam dianak-tirikan. Sobs. Tapi, saya memang tak dapat SBP mahupun MRSM. So, wahai blog yang tercinta, anda tidak akan ditinggalkan. Dan kepada mereka yang siap bagi hadiah ect supaya saya tak tinggalkan STK, dah takperlu risau. Eh, tapi kena risau jugak sebab saya buat rayuan. Ngehehe. So, risau lah. =='

Esok Hari Terbuka dan juga sekolah ganti. Oh, pelajar tingkatan empat tak terlibatlah yang Hari Terbuka tu. Tapi teringat pulak macam mana saya selalu takut dengan Hari Terbuka tu. Kenapa ye?

1. Homework takpernah nak siap
2. Tak beri tumpuan
3. Kadang-kadang tidur dalam kelas
4. Suka masuk kelas lambat
5. Pasif dalam kelas

Malangnya, atau sebenarnya nasib baik. Setiap tahun sejak tahun pertama saya di sekolah, cikgu cuma cerita pasal nombor 5 tu jeh. PASIF DALAM KELAS. Ahaha. Mane ntah homework saya yang tak siap tu. ==' Pastu ayat cikgu mesti sama jeh setiap tahun " Atieqah ni okay, tapi diam je dalam kelas. Kita tak tahu apa yang dia tak faham ke apa. Dia pandai, tapi tulah. Kalau dia bersuara, saya yakin dia boleh pergi jauh " blablabla.

Hoaaa, dah. dah Cukup sampai sini. At least hilang gian nak menaip. :O

No comments: