Friday, March 4, 2011

Fur Estiey Teu

Assalamualaikum,

4STA2 merupakan tempat di mana saya terpaksa mendongak-dongak, tertunduk-tunduk pandang whiteboard sebab silau lah gila whiteboard ! Kalau maseh ade budak tanye ape maksud STA, sila rujuk entry saya yang dulu-dulu, yang ini.


Aliah, Cumbe(saya), =3= <-- bibir (Athirah)

Selepas 2 bulan di kelas hebat saya yang bernama 4STA2. Saya mula sayang lah kan budak-budak sengal kelas tu. Kira kanan depan belakang cool cool lah sekarang ni. Yang lain tu, okay lah. Cuma sebagai norma kehidupan, setiap guru yang masuk pun ade masalah dengan tahap volume pelajar kelas ni.

Semalam Harris cakap, "nanti ada 5 orang budak kelas kite yg kena masuk kelas 4STA1". Tergamam aku hoi! Maklumlah, pelajar kelas 4STA2 ni, setia semuanya. Tak nak keluar STK. Tu yang ramai sangat, terpaksa cikgu streaming balik, nak sama kan bilangan. Tapi, sape oi nak masuk STA1? KALAU GUA? Stress gua. Takboleh belajar kang =3=





http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/181579_1684303703691_1120587842_31706017_2141404_n.jpg

Tak boleh cerita hantu dgn diorang kang xP

No comments: