Saturday, March 19, 2011

Ini utk kawan aku, kau bukan kawan aku? kau diam

Assalamualaikum,



Entry ni khas utk Cik Nurul Azzura Mohamad Jafri (Eh, betul kan ejaan?)

Maaflah, tajuk entry masih emotional tak memasal. Kenape ntah tak hilang-hilang geram tu. Iyelahkan, susah nak hilang geram kan orang yg marah tanpe usul periksa ni kan? Ya Allah :(

Hari tu Azzura marah saya. Pastu saya marah dia balek. ==' Pasal satu bende jeh. Sebab saya takde masa nak cerita kat dia satu benda. Iyelah, mase dia mintak cerite, FB tu gila. IM sewel gitu, hilang mood nak cerita. Bukan tak nak. Saya fikir, boleh tunggu sampai naek sekolah. Pastu, eh tup tup, benda ni nak macam cendawan tumbuh lepas hujan.

Dia message kat FB, marah lah jugak. Tapi, saya boleh tahan lah. Sebab mostly constructive comment, BUKAN MACAM SESETENGAH PIHAK TU. Cuma saya geram, dia cakap tu, dia belum degar cerita saya. Dengar lah duluuuu T.T

Saya tak marah bila orang cakap, ni salah saya. Ini memang salah saya. Tapi kesilapan saya yang duluuu. Dulu saya buat silap, sekarang saya betulkan. Kau tak faham? Diam.
sebab macam kau ckp:
"because you are my friend " kan Azzura? :)
Saya tahu dia terasa pasal entry lepas. Hehee, tu takde nama dia kat bahagian constructive comment tu sebab masa tu tengah marah lagi. Tapi sebab dia kawan, dia datang balek. BUKAN MACAM SESETENGAH PIHAK TU.

Salam :)

1 comment:

Cik Zura :) said...

haha~
thanks buat entry pasal aku.
terharu.
:')

btw, muka aku buruk gile kot kat gmba tu .
=0=