Sunday, April 3, 2011

We can do better, of that I'm sure

Assalamualaikum,

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/206454_1767917433982_1120587842_31790334_5922657_n.jpg

Kawad Dalaman dah habis. It's nothing like my imagination. Eh, ade lah. Sikit. Bab yang tar tapak perhimpunan baru tu macam @%& sikit. HAHA. Bukan sikit, BANYAK. =='

Kadet Polis (P) dapat tempat ketiga. Kitorang tak dapat kekalkan Naib Johan last year. Maybe ade yang terkilan, sebab nak kekalkan ape yang senior kitorang dapat. Tapi masa tu semua dah pasrah, lepas kawad dah nangis reramai dulu. T^T

Yea, maybe itu yang Pengakap rasa, KRS (P) rasa. Benda tu macam tanggungjawab terhadap senior, tanggungjawab terhadap budak platun yang lain yang dah all out kawad.

Aku pun rasa bersalah jugak, mula-mula masa asas kitorang macam dah 2 platun. Mase tu aku dah gelabah. Tak ingat Kak Ainaa ckp jangan panik, nanti lagi teruk blablabla. Panik bawak sampai ke formasi 1 semua serabut. Tengok gambar kat camera sendiri, malu sendiri. Nampak semua salah. Mesti aku kan penyebab tolak markah tu semue T^T

Okay, dahh. Aku menyampah bukak blog semue orang sedih-sedih. Tapi blog aku pun same. Hahahihihuhuhoo :D

No comments: