Tuesday, January 24, 2012

Somehow I managed

Assalamualaikum,

Hai! Bila tengok semua dah berape puluh ratus kali update, tergerak jugak nak blog ni. Hari tu nak update dah. Minggu lepas, tapi nak update secare express lah. Bukak photoshop, laju je klik sane, klik sini. Sampai bole terhilangkan photoshopnye. Okayyy. Jangan tanye macam mane boleh jadi, dah jadi dah. -,-

Hai, saya masuk 5STA1. Saya rasa awkward.


TIGA pelajar STA2 masuk STA1 tahun ni. Saya nombor 3 tahun lepas, dan masuklah. Saya rasa.. Ok, jangan mengeluh. Tahun ni nak SPM. Kita study jelah. Hewhew.


Sabtu lepas ade Orientasi Kadet Polis. Aku punya explorace takthu camne aku tercampurkan klu-klu yang untuk checkpoint tu. Mula-mula Roxa sedar, aku bagi kat dia checkpoint untuk ke tempat dia balik :( Mase tu gelabah gile.Tapi Pengerusi kite watkul je. Thanks sangat. Hehe. Fasi yang gedik kat atas ni semue best. Dari Pengerusi dgn Timbalan kat kiri sekali tu.


Tak lupa jugak kat senior yg rasa diorang muda lagi ni. :P

Lalala, indahnye dunia. Wassalam.

No comments: